השבעים עוזרים לשבעים, והרעבים עוזרים לרעבים.

הקישור הזה עבר אצלנו במייל של החברה לפני כמה ימים. מדובר בחברת תעופה שהחליטה לפנק את הנוסעים שלה לקראת חג המולד. לפנק זה לא מילה – החברה לקחה על עצמה את התפקיד של סנטה קלאוס. לפני הטיסה נשאלו כל הנוסעים […]

הקישור הזה עבר אצלנו במייל של החברה לפני כמה ימים. מדובר בחברת תעופה שהחליטה לפנק את הנוסעים שלה לקראת חג המולד. לפנק זה לא מילה – החברה לקחה על עצמה את התפקיד של סנטה קלאוס. לפני הטיסה נשאלו כל הנוסעים מה הדבר שהם היו רוצים לקבל לחג המולד. אנשים ענו כל דבר, החל מגרביים חדשים וכלה בטלוויזיית ענק. לאחר הנחיתה, חיכו לכל הנוסעים, לתדהמתם הרבה, כל המתנות שביקשו באדיבות חברת התעופה. הסרט מראה את כל הדרמה, ומלווה כמובן במוזיקה מרגשת. כולם במשרד ממש התפעמו.
"!COOL" הם התכתבו אחד עם השני במייל.
"מקסים!"
ומישהי אפילו הגדילה לעשות: "Cried like a baby. Christmas is magic!"
וכמובן, איך אפשר בלי "OMG!"

זה באמת נחמד, חשבתי לעצמי, אבל, מה כל כך מרגש בזה? חברת התעופה הוציאה המון כסף להגשים משאלות לאנשים, שבסה"כ יש להם מספיק גם ככה. זה לא שהם השקיעו כסף במציאת פתרון לבעלי חיים נטושים, או הומלסים. הם לא האירו את חייו של אף ילד חולה, ואף גיבור מלחמה עם סיפור סוחט דמעות.
מצד שני, הרשת מלאה בסיפורים על אנשים ובעלי חיים מסכנים באמת. אבל את הסיפורים האלו ממש לא נעים להעביר הלאה. זה ממש לא בטוב טעם. אנשים משתדלים להתעלם מהם. ניסיתי להבין למה. האמת שלא הצלחתי להגיע לשום מסקנה. אבל כן, לאנשים שבעים הרבה יותר קל לעזור לשבעים אחרים. מהצד השני – אנשים עניים הרבה יותר אמפטיים ונכונים לעזור לאנשים עניים אחרים. קצת מוזר, וקצת חבל.
בהקשר הזה – הנה, דווקא לסיפור הזה הרבה יותר התחברתי: לצ'לסי, מלצרית קשת יום, היה פוקס מטורף, והיום המדובר ייזכר לה כיום שבו קיבלה את הטיפים הכי מדהימים בכל ההיסטוריה של המלצרות. מדובר כמובן במהלך מתוכנן של ערוץ Break ב- Youtube. ההתחלה הייתה עם טיפ של 1000$, דרך זוג שהתנצל על כך שאין לו מזומן, ושאל אם זה בסדר להשאיר לה זוג כרטיסי טיסה להוואי במקום, והסתיים בקול תרועת צפצפה של מכונית חדשה. צ'לסי היא בחורה שהצליחה להשתקם מעבר קשה, שמגדלת את אחותה הקטנה מאז שהיא נערה, שהרימה מיזם חברתי כדי לעזור לנערות אחרות במצבים קשים. אז כמו שאני רואה את זה – לה באמת מגיע.